Nasz zespół tworzą ludzie z pasją, otwartością serca i umysłu. Dbamy o to, by stale poszerzać swoją wiedzę i doskonalić umiejętności co pozwala nam efektywnie pomagać naszym Pacjentom i wydobywać ich ogromny potencjał.
Magdalena Motylińska
Pedagog, logopeda, terapeuta integracji sensorycznej (certyfikat PTIS Nr 346/II)
Prowadzi zajęcia:
Wykształcenie:
- Podyplomowe Studia Logopedyczne – Uniwersytet Warszawski
- Studia Magisterskie – na kierunku: Doradztwo i terapia pedagogiczna
- Studia licencjackie – na kierunku: Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza
Kursy, szkolenia, warsztaty:
- Szkolenie II stopnia „ Diagnoza i terapia integracji sensorycznej”
- Szkolenie I stopnia „Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej”
- Szkolenie rozwijające – „Diagnoza i terapia SI małego dziecka”
- Kurs Kinezjologii Edukacyjnej P. Dennisona
- Kurs języka migowego
Anna Łukasik
Terapeuta Integracji sensorycznej, terapeuta stymulacji słuchowej Johansen IAS
Prowadzi zajęcia:
- Diagnoza i terapia integracji sensorycznej
- Trening słuchowy metodą Johansena
Jestem pedagogiem, nauczycielem wychowania fizycznego oraz terapeutą integracji sensorycznej. Ale przede wszystkim jestem mamą. Ta prywatna perspektywa określa i determinuje moje widzenie świata, także to, jak postrzegam swoją rolę terapeuty.
W swojej pracy cenię sobie dobry kontakt z dziećmi i młodzieżą oparty na pozytywnej relacji oraz uśmiechu. Chcąc jak najlepiej im pomóc i dobrać właściwe metody pracy.
Praca z dziećmi jest wymagająca, ale jednocześnie daje mi niesamowite poczucie satysfakcji, motywując mnie do ciągłego doskonalenia. Dlatego uczęszczam na wiele kursów, szkoleń oraz konferencji, by poszerzać swoją wiedzę o rozwoju dziecka i wzbogacać swój warsztat pracy.
Nieodłącznym elementem mojej codzienności jest sport, to moja pasja. W wolnych chwilach lubię chodzić po górach, jeździć na nartach oraz żeglować.
Paulina Nec
Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej
Prowadzi zajęcia:
Jestem pedagogiem wczesnoszkolnym i przedszkolnym, pedagogiem specjalnym, terapeutą i diagnostą Integracji Sensorycznej. Mam doświadczenie w pracy z dziećmi jako nauczyciel, nauczyciel wspomagający oraz jako terapeuta Integracji Sensorycznej.
Wykształcenie:
- Studia magisterskie na kierunku Pedagogika, specjalność: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z edukacją włączającą na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
- Studia podyplomowe na kierunku Pedagogika, specjalność: Podnoszenie kompetencji w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych – kwalifikacyjne studia podyplomowe dla nauczycieli szkół ogólnodostępnych w zakresie pedagog specjalny współorganizujący kształcenie włączające na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
- Studia podyplomowe w Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie w zakresie Integracji Sensorycznej
Kursy i szkolenia:
- „III-stopniowy kurs doskonalący Terapia behawioralna dzieci z autyzmem” w Instytucie Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku
- „Trening Umiejętność Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu” zorganizowanym przez Fundację Pomoc Autyzm w Warszawie
- „Dziecko z Zespołem FAS – objawy, prowadzenie terapii” zorganizowane przez Ośrodek Psychoterapii SUKCES w Warszawie
- kurs „Narzędzia M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju Dziecka” – warsztat w formie webinaru prowadzony przez Niepubliczną Placówkę Kształcenia Ustawiczego „SYNAPSIS”
- szkolenie „Muzykoterapia. Profilaktyka i terapia muzyczna” zorganizowane przez Centrum Wspomagania Rozwoju osobowości, sekcja Terapii Pedagogicznej „Dysleksja w Centrum Uwagi”
- „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Diagnoza – terapia – masaż” zorganizowane przez ProCentrum Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
- „Diagnoza Integracji Sensorycznej – sprawna i poprawna” zorganizowane przez Terapeuci na walizkach kursy i szkolenia
- „Propriocepcja na co i po co ? zorganizowane przez Ewelina Rosłonek Diagnoza Terapia Szkolenia
Uczestniczyłam m.in.
- w konferencji szkoleniowej „Zachowania niepożądane u dzieci – przyczyny, zalecenia terapeutyczne, praktyczne wskazówki” zorganizowaną przez Niepubliczną Placówkę Doskonalenia Nauczycieli Fundacji Pomoc Autyzm
- w „IV Konferencji Naukowo – Szkoleniowej z cyklu Wczesna Interwencja, Wczesne Wspomaganie Rozwoju – wsparcie dziecka i rodziny – Dziecko, Rodzina, Terapeuci. Poznanie, wsparcie, współdziałanie” wraz z warsztatem metodycznym z zakresu „Zrozumienie potrzeb i pomoc rodzinie warunkiem efektywnej terapii dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zorganizowanie przez Instytut Pedagogiki Specjalnej Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
Dorota Floriańczyk
Psycholog, pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny, terapeuta integracji sensorycznej (certyfikat PSTIS nr 3759) trener umiejętności społecznych.
Prowadzi zajęcia:
Wykształcenie:
- Studia podyplomowe dla terapeutów integracji sensorycznej – Ateneum Szkoła Wyższa w Gdańsku.
- Studia magisterskie z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej – Uniwersytet Warszawski.
- Studia magisterskie z psychologii – Katolicki Uniwersytet Lubelski.
Kursy, szkolenia, warsztaty:
- Szkolenie doskonalące „Diagnoza i profilaktyka ryzyka dysleksji”.
- Szkolenie „Rozwiązywanie konfliktów w szkole”.
- Szkolenie „Przeciwdziałanie agresji dzieci i młodzieży”.
- Szkolenie w zakresie Treningu Umiejętności Społecznych dające uprawnienia do prowadzenia TUS dla dzieci nieśmiałych, nadpobudliwych, dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla dzieci ze spektrum autyzmu.
- Szkolenie dające uprawnienia diagnostyczne do posługiwania się Skalą Inteligencji Stanford-Binet 5 (nr uprawnień 1/12/01/18/SB5).
- Szkolenie „Diagnoza funkcjonalna – profil psychoedukacyjny PEP-r”.
- Szkolenie „Terapia ręki w teorii integracji sensorycznej”.
- Szkolenie „Dieta sensoryczna – optymalne wsparcie terapii u osób z zaburzeniami rozwojowymi”.
- Szkolenie II stopnia w zakresie integracji sensorycznej dające uprawnienia terapeuty integracji sensorycznej.
- Szkolenie z zakresu Metody Dobrego Startu (MDS).
- Szkolenie I stopnia w zakresie terapii integracji sensorycznej.
- Szkolenie I stopnia z zakresu Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne uprawniające do samodzielnego prowadzenia zajęć tą metodą.
- Szkolenie poszerzające kwalifikacje i umiejętności zawodowe z zakresu diagnozy przyczyn trudności szkolnych oraz opiniowania psychologiczno-pedagogicznego organizowane przez Pracownię Testów Psychologicznych i Pedagogicznych PTPiP.
Sylwia Biedrzycka
Psycholog, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta ręki, Trener umiejętności społecznych
Prowadzi zajęcia:
;
Od przeszło 10 lat zdobywam doświadczenie; pracując z dziećmi w placówkach edukacyjnych, prywatnych gabinetach i klubikach dziecięcych. Praca z dziećmi daje mi wiele radości oraz dostarcza nowych wyzwań i pytań. Aby znaleźć na nie odpowiedź podnoszę swoje kwalifikacje i pogłębiam swoją wiedzę, bo wiem, że tylko w ten sposób jestem w stanie efektywne pracować. W pracy terapeuty integracji sensorycznej stawiam na indywidualne podejście do dziecka i zbudowanie z nim relacji pełnej zaufania.Współpraca z opiekunami dziecka jest dla mnie bezcenna, ponieważ wiem, że tylko działając razem, jesteśmy w stanie osiągnąć zamierzone cele. Prywatnie jestem mamą trójki dzieci, które uczę że wszystkieprzeszkody da się pokonać.
Wykształcenie:
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie – magister psycholog
- Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego – studia podyplomowe przygotowanie pedagogiczne nauczycieli
Kursy, szkolenia, warsztaty:
- „Jak pracować z zachowaniami agresywnymi u dzieci”- Szkolenie zorganizowane przez Centrum Doradztwa i Edukacji SUKCES
- „Metody wsparcia uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych” – kurs zorganizowany przez Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych UW
- „ Metody i techniki muzykoterapii” zorganizowany przez Centrum Kształcenia Kadr przy Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza”
- „Modelowa organizacja pomocy uczniom ze SPE” organizowanym przez Operon
- „ Szkolenie I-go stopnia Terapia Ręki” organizowane przez „Acentrum Szkolenia”
- „Trening umiejętności społecznych” organizowanie przez „Acentrum Szkolenia”
Agnieszka Truszkowska-Klukowska
Fizjoterapeuta (PWZFz 56425), Terapeuta Integracji Sensorycznej
Prowadzi zajęcia:
- Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej
- Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej z elementami Fizioterapii
;
Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła podczas pracy w przychodniach rehabilitacyjnych, ośrodkach koordynacyjno- rehabilitacyjno-opiekuńczych oraz żłobku integracyjnym. Pracuje z dziećmi w nurcie Porozumienia bez przemocy (NVC)
Wykształcenie:
- Studia Magisterskie -Fizjoterapia -Warszawski Uniwersytet Medyczny
- Podyplomowe studia Integracja sensoryczna -Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie (Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie)
Kursy, szkolenia, warsztaty:
- Współczesne metody diagnozowania i leczenia tkanek miękkich według Ciechomskiego
- Wczesne wspomaganie rozwoju -od teorii do praktyki
- Zaburzenia SI – Badanie przesiewowe i wsparcie rozwoju
- Wybrane problemy rozwojowe dzieci do lat trzech
- Program percepcyjno-motoryczny RUCH DLA UCZENIA SIĘ (Move to learn)
- Całościowe zaburzenia rozwoju -dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera w przedszkolu
- Dotknij, poczuj, zobacz, usłysz czyli jak łączyć rozwój wielozmysłowy z edukacja medialną
Kinga Tajgreber
Terapeuta integracji Sensorycznej
Prowadzi zajęcia:
Jestem pedagogiem, nauczycielem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego oraz terapeuta integracji sensorycznej. Moja 10letnia praca z dziećmi w placówkach publicznych i niepublicznych nieustannie wytycza mi nowe ścieżki rozwoju osobistego i zawodowego. Z tego powodu ciągle podnoszę swoje kwalifikacje i uczestniczę w wielu kursach i szkoleniach metodycznych. Poza bezpośrednią pracą z dziećmi pełnie rolę doradcy metodycznego w wydawnictwie oferującym literaturę dla najmłodszych. Bardzo bliskie są mi słowa Janusza Korczaka : „Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż.”. Dlatego staram się, poprzez indywidualne podejście do dziecka, budować relacje oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu, tak aby jak najlepiej uczyć, tłumaczyć, pomagać.
Wykształcenie:
- Studia magisterskie na kierunku: Pedagogika osób niepełnosprawnych intelektualnie – Akademia Pedagogiki Specjalnej
- Studia podyplomowe na kierunku: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna – Wyższa Szkoła Menadżerska
- Studia podyplomowe na kierunku: Integracja sensoryczna – Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie( Centrum Integracji Sensorycznej)
Kursy, szkolenia, warsztaty:
- „W świecie dziecięcych zmysłów- sensodydaktyka”
- „Sprawne dłonie- przygotowanie dziecka w wieku przedszkolnym do uczenia się w
kontekście rozwoju małej motoryki” - „Dotknij, poczuj, zobacz, usłysz czyli jak łączyć wielozmysłowy rozwój z edukacją medialną”
- „ Kreatywne metody pracy w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej”
- „Glottodydaktyka prof. Rocławskiego”
- „Dziecięca Matematyka prof. Edyty Gruszczyk- Kolczyńskiej”
Monika Kornasiewicz
Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta Ręki, Trener TUS
Prowadzi zajęcia:
Pracuję z dziećmi od 12 lat. Od zawsze marzyłam o tym, aby pracować z dziećmi, a zdobywane przeze mnie doświadczenie w przedszkolach i ośrodkach terapeutycznych utwierdziły mnie w przekonaniu, że dokonałam właściwego wyboru.
Praca z dziećmi to dla mnie ogromna odpowiedzialność za małego człowieka, ale i nieporównywalna z niczym satysfakcja.
W swojej pracy bazuję na budowaniu zaufania oraz szczerych relacji z dziećmi. Każde dziecko jest inne, dlatego ważne jest dla mnie dbanie o indywidualne podejście do jego potrzeb.Największą nagrodą dla mnie jest uśmiech i radość moich podopiecznych. Prywatnie jestem mamą dwóch córeczek, z którymi spędzam każdą wolną chwilę. Uwielbiamy górskie wycieczki, jazdę na rowerze i spływy kajakowe 🙂
Wykształcenie:
- Studia Magisterskie – na kierunku Pedagogika, specjalność: Resocjalizacja Społecznie Nieprzystosowanych
- Podyplomowe Studia w zakresie Pedagogiki Przedszkolnej
- ⦁ Podyplomowe Studia w zakresie Integracji Sensorycznej
Kursy, szkolenia, warsztaty:
- „Bilateralna Integracja Program Szkolny” – szkolenie uprawniające do prowadzenia zajęć grupowych wg. metody Bilateralnej Integracji Sheila Dobie – tzw. PROGRAMEM SZKOLNYM
- „Diagnoza i Terapia SI małego dziecka” – szkolenie Fundacji na Rzecz Rodzin Dzieci z Autyzmem i Innymi Dysfunkcjami OKNO
- Szkolenie z zakresu „Małe dziecko z zaburzeniami integracji sensomotorycznej” Centrum Edukacyjno-Rehabilitacyjne Centrum Wspierania Rozwoju
- Szkolenie z zakresu „Terapia integracji sensorycznej w pracy z dzieckiem autystycznym” Polskie Towarzystwo Terapeutów Integracji Sensorycznej
- „Ruch Rozwijający wg Weroniki Sherborne” – kurs doskonalący I stopnia (certyfikat Nr 164/2018/MRR)
- „Diagnoza i Terapia Ręki” – kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym (Certyfikat Nr: 09/TUTOR/VIII/2017)
- „Trening Umiejętności Społecznych” (TUS) – kurs certyfikowany, nadający uprawnienia do prowadzenia zajęć z dziećmi w ramach TUS (zaświadczenie nr: 18/TUTOR/IV/2017)
- „Arteterapia” – szkolenie uprawniające do pracy metodami arteterapeutycznymi
- „Logorytmika w praktyce” – certyfikat nadający kompetencje zawodowe niezbędne do projektowania i prowadzenia zajęć z logorytmiki (Certyfikat nr: 04/II/LWP/TUTOR/2018)
- „Wizualny organizator i inne metody” – jak pracować z dzieckiem z Zespołem Aspergera – warsztaty doskonalące
- „Trudne dziecko” – warsztaty doskonalące o samoregulacji
- „Trening jedzenia” – warsztaty doskonalące prowadzone przez Centrum Terapii Autyzmu SOTIS
- „Od A do Z – czyli zrozumieć zespół Aspergera” – warsztaty doskonalące prowadzone przez Centrum Terapii Autyzmu SOTIS
Katarzyna Klonowska
Pedagog, socjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej
Prowadzi zajęcia:
Jestem z wykształcenia pedagogiem, terapeutą Integracji Sensorycznej, socjoterapeutą. Zawodowo zajmuję się także edukacją seksualną. Praca z dziećmi, to moja pasja i codzienne wyzwanie, w której podążam za dzieckiem. Bliska jest mi koncepcja wychowawcza Jaspera Juula.
Wykształcenie:
- Studia magisterskie:
Edukacja integracyjna i włączająca – Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny - Podyplomowe Studia Socjoterapia – Akademia Pedagogiki Specjalnej
- Podyplomowe Studia Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami Integracji Sensorycznej – Akademia Pedagogiki Specjalnej
Joanna Zatorska – Kowal
Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta Ręki, Provider Aktywnego Treningu Słuchowego Neuroflow
Prowadzi zajęcia:
Z wykształcenia jestem psychologiem. Doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi zdobyłam w niepublicznych poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Sama tworzę zabawki i pomoce wykorzystywane podczas pracy terapeutycznej. Prywatnie mama kilkunastoletniego letniego chłopca. Miłośniczka Hiszpanii i sztuki flamenco.
Kursy i szkolenia:
- Nadwrażliwość słuchowa, APD, SPD a treningi słuchowe.
- Nadreaktywność sensoryczna w terapii SI.
- Self-Regulation dla specjalistów.
- Zaburzenia koncentracji uwagi u dzieci – szkolenie on-line Violetta Podsiadła-Kabacińska „Zaszkoleni”
- Obniżone napięcie mięśniowe okiem terapeuty SI i logopedy.
- Autoregulacja w obserwacji sensorycznej małego dziecka
- Dieta sensoryczna.
- Przygotowanie ręki do pisania w ujęciu sensoryczno-motorycznym.
- Ocena modulacji sensorycznej.
- Kreatywne metody w pracy psychologa i pedagoga.
- Wybiorczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej.
- Dobór liniatury do indywidualnych potrzeb dziecka.
- Diagnostyka i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy – APD-Medical
- Zabawa z małym dzieckiem z autyzmem metodą na rozwój komunikowania.
- Optodysleksja.
- Ocena diagnostyczna procesów integracji sensorycznej w ujęciu neurorozwojowym.
- Dziecko z zaburzeniami koncentracji uwagi. Trening uważności – ćwiczenia praktyczne.
- Zaburzenia funkcji wzrokowych i słuchowych w spektrum autyzmu – sposoby stymulacji w praktyce terapeutycznej.
- Dziecko z autyzmem – diagnoza procesów sensoryczno-motorycznych w praktyce terapeutycznej.
- Stymulacja funkcji poznawczych – wzrokowych, słuchowych i motorycznych – Centrum Metody Krakowskiej.
- Ocena neurorozwojowa dziecka w zakresie odruchów i ich integracji w ośrodkowym układzie nerwowym (o.u.n.) – sposoby oddziaływań terapeutycznych.
- Wczesna interwencja terapeutyczna i wspieranie rozwoju. Elementy diagnozy i terapii dzieck 0-36 m.ż.
- Dziecko z posturalnie obniżonym napięciem mięśniowym – formy pracy terapeutycznej w oparciu o koncepcje neurorozwojowe, ze szczególnym uwzględnieniem funkcji kończyny górnej i terapii ręki.
- Diagnoza i terapia zaburzeń integracji sensorycznej (szkolenie II stopnia) – PSTIS – Warszawa
- Neurobiologiczne Podstawy Integracji Sensorycznej (szkolenie I stopnia) – PSTIS – Warszawa
- Terapia Ręki.
- Grafomotoryka w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
- Kurs doskonalący I stopnia „Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne”
- „Dziecko w równowadze” część I i II – ruch, koordynacja, równowaga. Integracja międzypółkulowa.